همیشه برگ ریزان...

خرید بک لینک
ای رفته ز دل، راست بگو! بهر چه امشببا خاطره ها آمده ای باز به سويم؟گر آمده ای از پی آن دلبر دلخواهمن او نيم، او مرده و من سايه اويمالان داری چی کار می کنی؟ با کی داری حرف می زنی که یه ربعه چراغت روشنه؟منو یادته؟ یا فراموشم کردی و با نفر بعدی خوشی؟ای بابامن چقد ذلیلم که هنوز به تو فکر می کنم. گاهی فکر می کنم چقدر خودخواه بودم که تورو فقط برای لحظه های تنهایی و درددل می خواستم. فکر می کنم چقدر خنگ بودم که ازت توقع عشق داشتم وقتی خودم همچین حسی نداشتم.پس چرا نمی تونم به کس دیگه فکر کنم؟چرا هنوز دلم برات تنگ می شه؟چرا می خوام از حسودی بمیرم وقتی می بینم نیم ساعته آنلاینی؟چرا جای خالیت که همیشه برگ ریزان......ادامه مطلب

ما را در سایت همیشه برگ ریزان... دنبال می‌کنید

برچسب: خلاء, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 6:19

تنهایی یعنی اینکه خودت واسه خودت کادو بگیری بعدم خودت از خوش سلیقگی خودت تعریف کنی...

دو روز پیش سفارش دادم

امروز رسید به دستم

عین عکسشه...

دست سازندش درد نکنه

دست خودمم درد نکنه که این قدر خوش سلیقم

همیشه برگ ریزان......

ما را در سایت همیشه برگ ریزان... دنبال می‌کنید

برچسب: هدیه, نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 6:19

امروز دوباره اون صدای سیاه اومد تو سرمساعت دوازده بود. بچه ها تازه رفته بودن و من تنها بودم. رفتم ناهارم و گرم کنم که دیدم تیغ موکت بری اقای نصرابادی جامونده رو سینک. دوباره صدای تاپ تاپ قلبم و شنیدم. اون صدای لعنتیم همش می گف برش دار تمومش کن. اینکار و تموم کنی همه چی تموم می شه. صداها می رن. می ری جایی که تکلیفت معلومه. خاکستری نیستی. سیاه سیاه می شی. مث شب. مث چاه. مث گورمی خواستم راستی راستی برش دارمباورم نمی شه می خواستم اینکارو بکنممنه خر واقعا می خواستم اینکار و بکنمچشمم افتاد به چهارچوب پنجره که سفید شده بودداشت برف میومدگفته بودی وقتی اون صدا میاد سراغم به کسا و چیزایی که دوستشو همیشه برگ ریزان......ادامه مطلب

ما را در سایت همیشه برگ ریزان... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 6:19

امروز دربی بود

دلم واسه کل کلمون سر استقلال و پرسپولیس تنگ شده

کیسه بی طربیت

کاش الان می تونستم باهات حرف بزنم و خوشحالیتو ببینم هر چند با اون دروازه بان وحشیتون حقتون نبود

ولی به خوشحالی تو می ارزه

همیشه برگ ریزان......

ما را در سایت همیشه برگ ریزان... دنبال می‌کنید

برچسب: دربی, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 6:19

می دونم هیچ وقت عشقی بین ما نبود

اما

من دوستت دارم

پس به خاطر این دوست داشتن

ولنتاینت مبارک رفیق...

همیشه برگ ریزان......

ما را در سایت همیشه برگ ریزان... دنبال می‌کنید

برچسب: بهانه, نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 6:19

صفحه بندی